.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهي واحدهاي استيجاري در مازندران

جلسه کارگروه اجتماعي استان مازندران به رياست مهندس قناعت معاون سياسي امنيتي استانداري و با حضور فياضي مدير کل دفتر امور اجتماعي و مسئولان دستگاههاي اجرايي ذيربط در محل استانداري مازندران برگزار شد.
به گزارش شمال نيوز به نقل از ايسنا، در اين جلسه پس از بحث و بررسي در مورد معضل اسکان غير قانوني مسافران در استان و بيان بخشي از مشکلات و معضلات مربوط به واحدهاي استيجاري اعلام شد: 107 واحد اقامتي با ظرفيت 7432 تخت در استان وجود دارد که 68 درصد اين ظرفيت استفاده مي شود.
دراين جلسه همچنين اعلام شد :1000واحد ويلا نيز در استان مازندران فعال است که مسافران در بطور متوسط بين 1 الي 10 روز در آنها اسکان دارندكه در مجموع ، ظرفيت اقامتي مازندران پاسخ‌گوي نياز ميليون ها مسافر ورودي نيست.
در پايان جلسه ي كارگروه اجتماعي استان مازندران مقرر شد: کميته‌اي متشكل از سازمانهاي ميراث فرهنگي و گردشگري، فرهنگ و ارشاد اسلامي ، شهرداري، نيروي انتظامي و آموزش و پرورش در اين زمينه به بحث و بررسي وکارشناسي پرداخته و نتايج ، دستاوردها و راهکارهاي پيشنهادي را به کارگروه گزارش نمايند و نيز در اقدامي کارشناسانه واحدهاي استيجاري شناسايي شده و ساماندهي شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.